Fuglemanov dizajn naglašava eleganciju i praktičnost. Široko zakošeni luk zrači snagom i agresivnosti, a vozaču daje bolji kut gledanja. Koso tijelo šasije nosi linije modernih pickupa, zadržavajući sve praktične funkcije.
Moćni četverotaktni DOHC s vodenim hlađenjem potpuno nove generacije snage 105 KS i okretnog momenta 93,5 Nm ima puno rezerve snage za najteži rad i slobodno vrijeme.
Posebne mlaznice prskaju dvije struje ulja odozdo na vrh klipova i tako ih učinkovito hlade. Rezultat je iznimna pouzdanost i učinkovitost motora.
Zahvaljujući dvostrukom hlađenju, hladnjakom vode i hladnjakom ulja, motor neprestano radi na optimalnoj temperaturi, čak i u ekstremnim uvjetima.
Za izradu izuzetno jakog okvira koristili smo najkvalitetniji krom-molibden čelik. Sve nosive komponente ovjesa također su izrađene od istog čelika visoke čvrstoće .
Segway Fugleman opremljen je neovisnim ovjesom na sve kotače s dvostrukim A-krakovima. Zahvaljujući tome, lako se može nositi s bilo kojim terenom, tako da je svaka vaša vožnja ne samo sigurna i udobna, već i zabavna.
Dizajniran za profesionalni rad, Fugleman se koristi za velike napore. Na veliki prtljažnik možete utovariti sve što vam treba. Pametni detalji uključuju, na primjer, praktične ručke unutar karoserije ili stražnji odbojnik, koji također služi kao stepenica.
Servo upravljač radi potpuno automatski, u tri načina. Svoju učinkovitost prilagođava sam ovisno o brzini vaše vožnje ili imate li uključenu prednju blokadu diferencijala. Uz to, prva dva načina rada možete zasebno postaviti za svoj stil vožnje, za različite terene i uvjete putem mobilne aplikacije.
Učinili smo sve kako bismo maksimalno povećali vašu udobnost u vožnji. Volan je podesiv, vozačko se sjedalo može pomicati prema naprijed ili prema natrag. Središnji naslon se može sklopiti kako bi se osigurale još funkcionalnije mogućnosti. Dodatno grijanje po izboru.
45 litara je veliki spremnik goriva. Stvarno veliki. Dodajte tome malu potrošnju hibridnog pogona i dobit ćete jedno od najdužih mogučih putovanja među UTV-ovima.
Tip: | četverotaktni DOHC s dva cilindra |
Obujam: | 1000 ccm |
Snaga: | 105 ks |
Okretni moment: | 93,5 Nm |
Sustav napajanja: | elektroničko ubrizgavanje goriva (EFI) |
Hlađenje: | vodeno + uljno, klipovi hlađeni uljem |
Pogon: | 2x4 / 4x4, električno preklopljiv |
Prijenos: | automatski, CVT, P/R/N/L/H |
Motorna kočnica: | Da |
Prednji diferencijal: | s električnom blokadom |
Stražnji diferencijal : | s električnblokadom (prema specifikaciji) |
Okvir: | okvir od krom-molibdena visoke čvrstoće |
Broj sjedala: | 3 |
Servo upravljač: | električni automat s mogućnošću podešavanja intenziteta u mobilnoj aplikaciji |
Suspenzija: | neovisni, dvostruki A-krakovi |
Suspenzija: | hidraulički amortizeri, podesivo predopterećenje opruge |
Ovjes: | Hod 280 mm sprijeda / Hod 270 mm straga |
Kočnice: | 4x hidraulični disk |
Kotači: | 14 "aluminijski kotači |
Guma: | sprijeda 27 x 9 - 14 / straga 27 x 11 - 14 |
Ukupna dužina: | 3075 mm |
Ukupna širina: | 1625 mm |
Ukupna visina: | 2065 mm |
Visina od tla: | 320 mm |
Međuosovinski razmak: | 2085 mm |
Vučna sila: | 1836 kg (off-road) |
Sanduk: | kip (1200 x 865 x 290 mm) |
Nosivost sanduka: | 450 kg (off-road) |
Težina: | 854 kg |
Spremnik za gorivo: | 45 litara |
Pametni sustav upravljanja: | da (DTU + SDC) |
Zaslon : | TFT Digitalni LCD |
Aplikacija pametnog kretanja: | da, za Android i IOS |
Električno vitlo 3500 lbs, električni servo upravljač, oprema za vuču, podesivi volan, anatomski oblikovana sjedala s naslonom za glavu, pojasevi u tri točke, digitalna instrument ploča TFT, prednji zaštitni okvir s ušicom za vuču, stražnji zaštitni okvir, sigurnosne mreže na strani vozača i suvozača, fiksni krov, preklopno tijelo, pola plexi vjetrobrana. |
Homologacija: | T1b, terenski |
Vozačka dozvola: | skupina B, B1 (osobni automobil) |
Fotografije i slike vozila možda neće odgovarati stvarnom dizajnu za Hrvatsko tržište. Uvoznik zadržava pravo promjene specifikacija