S produženom šasijom i maksimalno mogućom opremom, Limited verzija nudi puno udobnosti i luksuza. Dovoljno performansi i izuzetnih vještina na terenu. Zahvaljujući mobilnoj aplikaciji s pametnim funkcijama imate sve pod kontrolom.
S produženom šasijom i maksimalno mogućom opremom, Limited verzija nudi puno udobnosti i luksuza. Dovoljno performansi i izuzetnih vještina na terenu. Zahvaljujući mobilnoj aplikaciji s pametnim funkcijama imate sve pod kontrolom.
Atraktivan dizajn Snarlera također je praktičan. Široki blatobrani savršeno su učinkoviti, a čak i bez dodatnih rubova bit ćete jedan od najčišćih pokretača na Snarleru. Malo vas terenaca štiti od blata poput Snarlera.
Moderna Full-LED rasvjeta savršeno svijetli, daje stroju nepogrešiv izgled za odrasle i osigurava izvrsnu vidljivost danju i noću.
Dizajn Snarlera samopouzdan je, dinamičan i radikalno se razlikuje od svih uobičajenih trendova. Snarler je poput neukroćene životinje u šumi.
Tekućinski hlađeni četverotaktni jednocilindrični DOHC potpuno nove generacije zapremine 570 ccm ima snagu od 44 KS i 48 Nm okretnog momenta. To ga čini jednim od najsnažnijih motora u ovoj količinskoj klasi. Bez obzira penjate li se po kamenju ili vučete teško drveće, jednostavno ne morate brinuti o performansama.
Potpuno automatski mjenjač vodeće kanadske tvrtke CVTech učinkovito bez ikakvih prekida odmah prenosi pogonsku snagu motora odmah na kotače, osigurava potpuno uglađenu vožnju i poboljšava potrošnju goriva.
Posebne mlaznice raspršuju dvije struje ulja odozdo na dno klipa, učinkovito ga hladeći. Rezultat je visoka pouzdanost i učinkovitost motora.
Zahvaljujući dvostrukom hlađenju hladnjakom vode i hladnjakom ulja, motor neprestano radi na optimalnoj temperaturi, čak i u ekstremnim uvjetima.
AirLock - Snarler možete pokrenuti s mobitela putem Bluetootha. Pomoću mobilne aplikacije možete i daljinski otključati uređaj umjesto ključa.
Automatski hitni poziv - unesite kontakt osobu u slučaju nužde, a u slučaju ozbiljne nesreće ili prevrtanja aplikacija će automatski poslati SMS s koordinatama vaše kontakt osobe.
Ostanite povezani - povežite se s prijateljima. Izvanmrežne karte, bežična lokacija i bežična telefonija pomoći će vam da aktivno uživate u zajedničkim vožnjama.
Podaci u stvarnom vremenu - Podaci o vozilu, udaljenost do cilja, trenutni moment i snaga motora, postavke servo upravljača, dnevna kilometraža, zapisi o brzini i još mnogo toga, sve na vašem mobitelu.
Potpuno podesivi amortizeri s plinom i tekućinom s odvojenim spremnikom i progresivne opruge s podesivim predopterećenjem donose sjajne vozne osobine, izvrsno upravljanje i sigurnost da ćete svladati i najteži teren.
Krom-molibden čelični okvir mnogo je čvršći od običnog čelika. Čvrsti i izdržljivi okvir jamči izvrsnu stabilnost i savršeno precizan osjećaj vožnje.
2WD / 4WD pogon, dva diferencijala * s električnim blokadama i gume s izvrsnom vučom - uz Snarler vas neće zaustaviti niti jedna prepreka.
* prema specifikaciji
Snažno vitlo pouzdano će vas izvući iz svake situacije. Možete učitati 120 kg na čvrste nosače ili montirati praktične nosače pribora.
Čvrsti i lagani Beadlock kotači na Snarleru gotovo su umjetnička djela. Sustav Beadlock sprječava klizanje gume s naplatka i podnosi grubo rukovanje.
Spremnik za 23 litre. Na šest stotina! S takvom zalihom možete istražiti mnogo više putovanja, iskusiti daleko više iskustava, raditi bez stalnih briga oko punjenja goriva.
Imate dosta prostora za spremanje stvari na putovanjima ili za svakodnevni posao. Praktična kutija ispred sjedala može držati sve stvari koje želite imati pri ruci, a velika stražnja kutija može se zaključati.
Tip: | četverotaktni jednocilindrični DOHC |
Volumen: | 570 ccm |
Izvođenje: | 44 k |
Zakretni moment: | 48 Nm |
Sustav goriva: | elektroničko ubrizgavanje goriva (EFI) |
Hlađenje: | tekućina i ulje + klip hlađen uljem |
Pogon: | 2x4 / 4x4, električno preklopljiv |
Prijenos: | automatski CVT, P/R/N/L/H |
Motorna kočnica: | Da |
Prednji diferencijal: | s električnim blokadama |
Stražnji diferencijal: | s električnim blokadama (prema specifikaciji) |
Okvir: | okvir od krom-molibdena visoke čvrstoće, produženi međuosovinski razmak |
Servo upravljač: | električni s promjenjivim učinkom |
Suspenzija: | neovisni, dvostruki A-krakovi |
Suspenzija: | potpuno prilagodljiv, s progresivnim oprugama, prigušivači plina i tekućine s odvojenim spremnikom (Piggyback) |
Ovjes: | 180 mm sprijeda / 210 mm straga |
Kočnice: | hidraulički diskovi |
Kotači: | 14 "aluminijski kotači sa sustavom Beadlock |
Guma: | prednji 26x8-14 / stražnji 26x10-14 (dopušteno: prednji 25x8-12 / stražnji 25x10-12) |
Ukupna dužina: | 2350 mm |
Ukupna širina: | 1280 mm |
Ukupna visina: | 1430 mm |
Visina os tla: | 270 mm |
Međuosovinski razmak: | 1450 mm |
Visina sjedala: | 930 mm |
Težina bez tekućina: | 385 kg |
Prednji nosač: | kompozit, s neklizajućom površinom, nosivost 40 kg |
Stražnji nosač: | kompozit, s neklizajućom površinom, nosivost 80 kg |
Spremnik za gorivo: | 23 litre |
Električni servo upravljač, električno vitlo, sjedalo sa naslonom, oprema za vuču, kompozitni nosači sprijeda i straga, digitalni višenamjenski zaslon, Full-LED osvjetljenje, prednji zaštitni okvir, stražnji zaštitni okvir, bočni zaštitni okviri, 14 "aluminij kotači sa sustavom Beadlock, gume od 26 ", potpuno podesivi ovjes s progresivno zavojnim oprugama, zaštitne navlake, Smart Commanding System (SCS) + mobilna aplikacija Smart-Moving App |
Homologacija: | L7e / T3b / Terenski |
Vozačka dozvola: | skupina B, B1 (osobni automobil) |
Fotografije i slike stroja možda neće odgovarati stvarnom dizajnu za Hrvatsko tržište. Uvoznik zadržava pravo promjene specifikacija.