Atraktivan dizajn Snarlera također je praktičan. Široki blatobrani savršeno su učinkoviti, a čak i bez dodatnih rubova bit ćete jedan od najčišćih vozača na Snarleru. Malo te terenaca štiti od blata poput Snarlera.
Dizajn Snarlera samopouzdan je, dinamičan i radikalno se razlikuje od svih uobičajenih trendova. Snarler je poput neukroćene životinje u šumi.
Tekućinski hlađeni četverotaktni jednocilindrični DOHC najnovije generacije zapremine 570 ccm ima snagu od 44 KS i 48 Nm okretnog momenta. To ga čini jednim od najsnažnijih motora u ovoj količinskoj klasi. Bez obzira penjate li se po kamenju ili vučete teško drveće, jednostavno ne morate brinuti o performansama.
Potpuno automatski mjenjač vodeće kanadske tvrtke CVTech učinkovito bez ikakvih prekida odmah prenosi pogonsku snagu motora odmah na kotače, osigurava potpuno uglađenu vožnju i poboljšava potrošnju goriva.
Posebne mlaznice raspršuju dvije struje ulja odozdo na dno klipa, učinkovito ga hladeći. Rezultat je visoka pouzdanost i učinkovitost motora.
Zahvaljujući dvostrukom hlađenju hladnjakom vode i hladnjakom ulja, motor neprestano radi na optimalnoj temperaturi, čak i u ekstremnim uvjetima.
Neovisni prednji i stražnji ovjes, veliki prilazni kutovi i iznadprosječni razmak od tla s velikim hodovima ovjesa osiguravaju izvrsnu propusnost na teškim terenima čak i u ekstremnoj uporabi.
Krom-molibden čelični okvir mnogo je čvršći od običnog čelika. Čvrsti i izdržljivi okvir jamči izvrsnu stabilnost i savršeno precizan osjećaj vožnje.
2WD / 4WD pogon z električnim zaklopom in pnevmatikami z odličnim oprijemom - s Snarlerjem vas ne čaka nobeno presenečenje.
Imate dosta prostora za spremanje stvari na putovanjima ili za svakodnevni posao. Praktična kutija ispred sjedala može držati sve stvari koje želite imati pri ruci, a velika stražnja kutija može se zaključati.
Vitlo pouzdano će vas izvući iz svake situacije. Možete utovariti 120 kg na čvrste nosače ili montirati praktične nosače za dodatni pribor ili kofer.
Spremnik za 23 litre. Na šest stotina! S takvom zalihom možete istražiti mnogo više putovanja, iskusiti daleko više iskustava, raditi bez stalnih briga oko punjenja goriva.
Tip: | četverotaktni jednocilindrični DOHC |
Obujam: | 570 ccm |
Snaga: | 44 ks |
Okretni moment: | 48 Nm |
Sustav napajanja: | elektroničko ubrizgavanje goriva (EFI) |
Hlađenje: | tekućina i ulje + klip hlađen uljem |
Pogon: | 2x4 / 4x4, električno preklopljiv |
Prijenos: | automatski, P/R/N/L/H |
Motorna kočnica: | Da |
Prednji diferencijal: | s električnom blokadom |
Okvir: | okvir od krom-molibdena visoke čvrstoće, produženi međuosovinski razmak |
Suspenzija: | neovisni, dvostruki A-krakovi |
Suspenzija: | hidraulični amortizeri s progresivnim oprugama, podesivim predopterećenjem opruge |
Ovjes: | Hod 180 mm sprijeda / Hod 210 mm straga |
Kočnice: | hidraulički diskovi |
Kotači: | 12 " čelični kotači |
Guma: | sprijeda 25 x 8 - 12 / straga 25 x 10 - 12 |
Ukupna dužina: | 2350 mm |
Ukupna širina: | 1280 mm |
Ukupna visina: | 1430 mm |
Visina od tla: | 270 mm |
Međuosovinski razmak: | 1450 mm |
Visina sjedala: | 930 mm |
Težina bez tekućina: | 385 kg |
Prednji nosač: | željezo, nosivost 40 kg |
Stražnji nosač: | željezo, nosivost 80 kg |
Spremnik za gorivo: | 23 l |
Električni vitlo, sjedalo sa naslonom, oprema za vuču, željezo nosači sprijeda i straga, digitalni višenamjenski zaslon, prednji zaštitni okvir, stražnji zaštitni okvir, bočni zaštitni okviri, 12 "čelični kotači, podesivi ovjes s postupno zavojnim oprugama, zaštitni poklopci ručki |
Homologacija: | T3b / Terenski |
Vozačka dozvola: | skupina B, B1 (osobni automobil) |
Fotografije i ilustracije stroja možda ne odgovaraju stvarnom dizajnu za Hrvatsko tržište. Uvoznik zadržava pravo promjene specifikacija.