Atraktivan dizajn Snarlera također je praktičan. Široki blatobrani savršeno su učinkoviti, a čak i bez dodatnih rubova bit ćete jedan od najčišćih vozača na Snarleru. Malo te terenaca štiti od blata poput Snarlera.
Samopouzdani i dinamični dizajn Snarlera radikalno se razlikuje od trenutnih trendova. Snarler je poput neukroćene životinje u šumi.
Tekućinski hlađeni četverotaktni jednocilindrični najnovije generacije zapremine 570 ccm ima snagu od 44 KS i 48 Nm okretnog momenta. To ga čini jednim od najsnažnijih motora u ovoj količinskoj klasi. Bez obzira penjate li se po kamenju ili vučete teško drveće, jednostavno ne morate brinuti o performansama.
Potpuno automatski mjenjač vodeće kanadske tvrtke CVTech učinkovito bez ikakvih prekida odmah prenosi pogonsku snagu motora odmah na kotače, osigurava potpuno uglađenu vožnju i poboljšava potrošnju goriva.
Posebne mlaznice raspršuju dvije struje ulja odozdo na dno klipa, učinkovito ga hladeći. Rezultat je visoka pouzdanost i učinkovitost motora.
Zahvaljujući dvostrukom hlađenju hladnjakom vode i hladnjakom ulja, motor neprestano radi na optimalnoj temperaturi, čak i u ekstremnim uvjetima.
Neovisni prednji i stražnji ovjes, veliki prilazni kutovi i iznadprosječni razmak od tla s velikim hodovima ovjesa osiguravaju izvrsnu propusnost na teškim terenima čak i u ekstremnoj uporabi.
Krom-molibden čelični okvir mnogo je čvršći od običnog čelika. Čvrsti i izdržljivi okvir jamči izvrsnu stabilnost i savršeno precizan osjećaj vožnje.
2WD / 4WD pogon, dva diferencijala * s električnim blokadama i gume s izvrsnom vučom - uz Snarler vas neće zaustaviti niti jedna prepreka.
* prema specifikaciji
Snažno vitlo pouzdano će vas izvući iz svake situacije. Na čvrste nosače možete natovariti do 120 kg ili pričvrstiti praktične nosače pribora.
Imate dosta prostora za spremanje stvari na putovanjima ili za svakodnevni posao. Praktična kutija ispred sjedala može držati sve stvari koje želite imati pri ruci, a velika stražnja kutija može se zaključati.
Spremnik za 23 litre. Na šest stotina! S takvom zalihom možete istražiti mnogo više putovanja, iskusiti daleko više iskustava, raditi bez stalnih briga oko punjenja goriva.
Tip: | četverotaktni jednocilindrični DOHC |
Obujam: | 570 ccm |
Snaga: | 44 k |
Zakretni moment: | 48 Nm |
Sustav goriva: | elektroničko ubrizgavanje goriva (EFI) |
Hlađenje: | tekućina i ulje + klip hlađen uljem |
Pogon: | 2x4 / 4x4, električno preklopljiv |
Prijenos: | automatski, P / R / N / L / H |
Motorna kočnica: | Da |
Prednji diferencijal: | s električnim blokadom |
Stražnji diferencijal: | s električnim blokadom (prema specifikaciji) |
Okvir: | izuzetno jak cjevasti okvir izrađen od krom-molibdenskog čelika |
Suspenzija: | neovisni, dvostruki A-krakovi |
Suspenzija: | hidraulični amortizeri s progresivnim oprugama, podesivim predopterećenjem opruge |
Ovjes: | 180 mm sprijeda / 210 mm straga |
Kočnice: | hidraulički diskovi |
Kotači: | 12 "čelični kotači (T3b) / 14" aluminijski kotači (L7e) |
Guma: | prednji 26x8-14 / stražnji 26x10-14 (dopušteno: prednji 25x8-12 / stražnji 25x10-12) |
Ukupna dužina: | 2200 mm |
Ukupna širina: | 1280 mm |
Ukupna visina: | 1320 mm |
Visina od tla: | 270 mm |
Međuosovinski razmak: | 1300 mm |
Visina sjedala: | 930 mm |
Težina bez tekućina: | 360 kg |
Prednji nosač: | kompozit, s neklizajućom površinom, nosivost 40 kg |
Stražnji nosač: | kompozit, s neklizajućom površinom, nosivost 80 kg |
Spremnik za gorivo: | 23 l |
Električno vitlo, vučna kuka, kompozitni nosači sprijeda i straga, digitalni višenamjenski zaslon, prednji zaštitni okvir, stražnji zaštitni okvir, bočni zaštitni okviri, 12 "čelični kotači (T3b) / 14" aluminijski kotači (L7e), ovjes s progresivnim spiralnim oprugama, zaštitni poklopci ručke |
Homologacija: | L7e / T3b / Off-Road |
Vozačka dozvola: | skupina B, B1 |
Fotografije i slike stroja možda neće odgovarati stvarnom dizajnu za Hrvatsko tržište. Uvoznik zadržava pravo promjene specifikacija.