Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S

Snarler AT6 S

Robustan, moćan, sposoban na terenu. Nijedan mu posao nije pretežak. Radni Snarler izdržljiv je stroj za zahtjevne zadatke i ekstremne uvjete koji će vas osvojiti živošću, izdržljivošću i jednostavnim radom.

Boje
White/Red
Silver/Blue
Black/Green
Grey/Black
od 6.890 (sa PDV)

Tehnologije

Lijep i praktičan

Lijep i praktičan

Atraktivan dizajn Snarlera također je praktičan. Široki blatobrani savršeno su učinkoviti, a čak i bez dodatnih rubova bit ćete jedan od najčišćih vozača na Snarleru. Malo te terenaca štiti od blata poput Snarlera.

Neukroćena životinja

Neukroćena životinja

Samopouzdani i dinamični dizajn Snarlera radikalno se razlikuje od trenutnih trendova. Snarler je poput neukroćene životinje u šumi.

Moćan motor DOHC

Moćan motor DOHC

Tekućinski hlađeni četverotaktni jednocilindrični najnovije generacije zapremine 570 ccm ima snagu od 44 KS i 48 Nm okretnog momenta. To ga čini jednim od najsnažnijih motora u ovoj količinskoj klasi. Bez obzira penjate li se po kamenju ili vučete teško drveće, jednostavno ne morate brinuti o performansama.

Automatski mjenjač CV-Tech

Automatski mjenjač CV-Tech

Potpuno automatski mjenjač vodeće kanadske tvrtke CVTech učinkovito bez ikakvih prekida odmah prenosi pogonsku snagu motora odmah na kotače, osigurava potpuno uglađenu vožnju i poboljšava potrošnju goriva.

Klip hlađen uljem

Klip hlađen uljem

Posebne mlaznice raspršuju dvije struje ulja odozdo na dno klipa, učinkovito ga hladeći. Rezultat je visoka pouzdanost i učinkovitost motora.

Dva hladnjaka

Dva hladnjaka

Zahvaljujući dvostrukom hlađenju hladnjakom vode i hladnjakom ulja, motor neprestano radi na optimalnoj temperaturi, čak i u ekstremnim uvjetima.

Beskompromisna šasija

Beskompromisna šasija

Neovisni prednji i stražnji ovjes, veliki prilazni kutovi i iznadprosječni razmak od tla s velikim hodovima ovjesa osiguravaju izvrsnu propusnost na teškim terenima čak i u ekstremnoj uporabi.

Izuzetno jak okvir

Izuzetno jak okvir

Krom-molibden čelični okvir mnogo je čvršći od običnog čelika. Čvrsti i izdržljivi okvir jamči izvrsnu stabilnost i savršeno precizan osjećaj vožnje.

Suveren na bilo kojem terenu

Suveren na bilo kojem terenu

2WD / 4WD pogon, dva diferencijala * s električnim blokadama i gume s izvrsnom vučom - uz Snarler vas neće zaustaviti niti jedna prepreka.
* prema specifikaciji

Svestran i praktičan

Svestran i praktičan

Snažno vitlo pouzdano će vas izvući iz svake situacije. Na čvrste nosače možete natovariti do 120 kg ili pričvrstiti praktične nosače pribora.

Prostor za odlaganje

Prostor za odlaganje

Imate dosta prostora za spremanje stvari na putovanjima ili za svakodnevni posao. Praktična kutija ispred sjedala može držati sve stvari koje želite imati pri ruci, a velika stražnja kutija može se zaključati.

Spremnik za 23 L

Spremnik za 23 L

Spremnik za 23 litre. Na šest stotina! S takvom zalihom možete istražiti mnogo više putovanja, iskusiti daleko više iskustava, raditi bez stalnih briga oko punjenja goriva.

Snarler AT6 S - 14" aluminijski kotači

14" aluminijski kotači

Snarler AT6 S - Snažni Električni Kolut

Snažni Električni Kolut

Snarler AT6 S - Kompozitni Nosači Sprijeda I Straga

Kompozitni Nosači Sprijeda I Straga

Snarler AT6 S - Robusni Branik

Robusni Branik

Snarler AT6 S - Disk Kočnice Na Svim Kotačima

Disk Kočnice Na Svim Kotačima

Snarler AT6 S - Zaštitne Navlake Za Ručke

Zaštitne Navlake Za Ručke

Snarler AT6 S - Homologirana Vučna Oprema

Homologirana Vučna Oprema

Snarler AT6 S - Digitalni Multifunkcionalni Zaslon

Digitalni Multifunkcionalni Zaslon

Specifikacije

Motor

Tip: četverotaktni jednocilindrični DOHC 
Obujam: 570 ccm
Snaga: 44 k
Zakretni moment: 48 Nm
Sustav goriva: elektroničko ubrizgavanje goriva (EFI)
Hlađenje: tekućina i ulje + klip hlađen uljem

Pogonski sustav

Pogon: 2x4 / 4x4, električno preklopljiv
Prijenos: automatski, P / R / N / L / H
Motorna kočnica: Da
Prednji diferencijal: s električnim blokadom
Stražnji diferencijal: s električnim blokadom (prema specifikaciji)

Šasija                        

Okvir: izuzetno jak cjevasti okvir izrađen od krom-molibdenskog čelika
Suspenzija: neovisni, dvostruki A-krakovi
Suspenzija: hidraulični amortizeri s progresivnim oprugama, podesivim predopterećenjem opruge
Ovjes: 180 mm sprijeda / 210 mm straga
Kočnice: hidraulički diskovi
Kotači: 12 "čelični kotači (T3b) / 14" aluminijski kotači (L7e)
Guma: prednji 26x8-14 / stražnji 26x10-14
(dopušteno: prednji 25x8-12 / stražnji 25x10-12)

Dimenzije i težine

Ukupna dužina: 2200 mm
Ukupna širina: 1280 mm
Ukupna visina: 1320 mm
Visina od tla: 270 mm
Međuosovinski razmak: 1300 mm
Visina sjedala: 930 mm
Težina bez tekućina: 360 kg
Prednji nosač: kompozit, s neklizajućom površinom, nosivost 40 kg
Stražnji nosač: kompozit, s neklizajućom površinom, nosivost 80 kg
Spremnik za gorivo: 23 l

Oprema

Električno vitlo, vučna kuka, kompozitni nosači sprijeda i straga, digitalni višenamjenski zaslon, prednji zaštitni okvir, stražnji zaštitni okvir, bočni zaštitni okviri, 12 "čelični kotači (T3b) / 14" aluminijski kotači (L7e), ovjes s progresivnim spiralnim oprugama, zaštitni poklopci ručke

Zakonodavstvo i potvrde

Homologacija: L7e / T3b / Off-Road
Vozačka dozvola: skupina B, B1


Fotografije i slike stroja možda neće odgovarati stvarnom dizajnu za Hrvatsko tržište. Uvoznik zadržava pravo promjene specifikacija.